„Ugly ads“ tendencijos įsisavinimas: Drąsi strategija B2B prekių ženklams

Ugly Ads 2024

„Ugly ads“ tendencijos įsisavinimas: Drąsi strategija B2B prekių ženklams

Kas yra „Ugly ads“? „Ugly ads“ atsiskiria nuo tradicinės estetikos, kurios esame pratę tikėtis – poliruotos, kruopščiai suprojektuotos ir vizualiai malonios. Vietoj to, „Ugly ads“ pasižymi neapdorota, mažiau rafinuota estetika, kuri kartais gali būti chaotiška ir mėgėjiška. Pagalvokite apie nesuderintas spalvas, nepatogius šriftus ir gremėzdišką grafiką. Tačiau neapsigaukite dėl pavadinimo ar stiliaus; šis požiūris yra strategiškas ir apgalvotas.

Kodėl populiarėja „Ugly ads“? Atsakymas paprastas: prisotinimas. Skaitmeniniame pasaulyje, perpildytame elegantiškų, itin kokybiškų reklamų, „bjaurios reklamos“ prasiskverbia pro triukšmą. Jų neįprasta išvaizda patraukia dėmesį, skatina auditorijos reakcijas ir diskusijas.

  1. Didesnis įsitraukimas: Jų išskirtinė išvaizda sukelia smalsumą, todėl padidėja įsitraukimo rodikliai. Žmonės stabteli, dukart pažiūri ir dažnai įsitraukia į turinį, kad suprastų už neįprasto pateikimo slypinčią žinutę.

  2. Autentiškumas ir suprantamumas: B2B sektoriuje, kur pasitikėjimas ir santykiai yra labai svarbūs, „bjaurios reklamos“ gali būti asmeniškesnės ir ne tokios „korporatyvinės“. Dėl tokio autentiškumo prekės ženklas gali atrodyti prieinamesnis ir labiau artimas.

  3. Sąnaudų mažinimas: Paprastai šioms reklamoms reikia mažiau išteklių, susijusių su dizainu ir gamyba, o tai gali būti paspirtis rinkodaros biudžetams. Juos galima greičiau paleisti ir lengviau pritaikyti įvairiose platformose.

„Ugly ads“ diegimas B2B rinkodaros strategijoje.

Prieš pradedant taikyti šią tendenciją, labai svarbu apsvarstyti, ar ji atitinka Jūsų prekės ženklo identitetą ir auditoriją. Štai kaip galite veiksmingai integruoti „bjaurias reklamas“:

  1. Žinokite savo auditoriją: Labai svarbu suprasti savo auditorijos pageidavimus ir netradicinės reklamos slenksčius. „Ugly ads“ gali geriau atsiliepti humorui ir naujovėms atviroms pramonės šakoms, o ne konservatyvesniems sektoriams.

  2. Testuokite ir matuokite: Pradėkite nuo A/B testavimo, kad sužinotumėte, kaip Jūsų auditorija reaguoja į netradicinį reklamos stilių, palyginti su įprasta estetika. Siekdami įvertinti efektyvumą, matuokite įsitraukimą, konversijų rodiklius ir atsiliepimus.

  3. Suderinkite su prekės ženklo identitetu: Užtikrinkite, kad Jūsų „bjaurūs skelbimai“ vis dar atitiktų pagrindinę Jūsų prekės ženklo žinutę ir vertybes. Tikslas – būti išskirtiniais, nesumenkinant Jūsų prekės ženklo tapatybės.

  4. Naudokite tikslingai: Naudokite „Ugly ads“ konkrečioms kampanijoms, kuriomis siekiate sukelti šurmulį arba pabrėžti tam tikrą produktą ar paslaugą, neužgoždami kitų rinkodaros pastangų.

Išvada: “Ugly ads” – tai ne tik trumpalaikė tendencija, bet ir strateginė priemonė, galinti papildyti Jūsų reklamos priemones, ypač B2B sektoriuje, kur svarbiausia – diferenciacija. Nors jos gali tikti ne kiekvienai kampanijai ar auditorijai, jos siūlo naują požiūrį į reklamą – laužo normas ir priverčia žmones atkreipti dėmesį.

Next
Next

Tikslinė auditorija. Kaip ją pasiekti , išgryninti ir kodėl ji – jūsų sėkmės paslaptis?