2023 metų socialinių tinklų tendencijos
Dalinamės ryškiausiomis 2023 metų tendencijomis, kurios šiemet gali padėti efektyviau užmegzti ryšį su auditorijomis.
Trumpi, vertikalūs vaizdo įrašai – karaliai! Praeitais metais išpopuliarėjusi „BeReal“ programėlė sufleruoja – kuo daugiau autentiško turinio, tuo geriau. Video turinį kurkite tiesiog telefonu, atsisakydami brangios įrangos, montažo ar nenatūralios aplinkos. Norimai žinutei ištransliuoti pasitelkite TikTok, Instagram REELS ir būtinai Youtube SHORTS, kurie yra nuo 15 iki 60 sek. trukmės, ir gali padėti pasiekti geresnių jūsų verslo rezultatų, nes leidžia užmegzti ryšį su nauja auditorija.
Dirbtinis intelektas. Iki šiol dirbtinis intelektas buvo daugiau informacinių technologijų specialistų „arkliukas“, tačiau supaprastinus įrankius, jis yra pasiekiamas bene kiekvienam. ChatGPT gali pasitarnauti kuriant sklandų, išsamų tekstą bei atsakyti į klausimus, palaikyti pokalbį pasirinkta kalba ir tokiu būdu pagerinti vartotojo patirtį. MidJourney geba sukurti vaizdinius remdamasis rašytiniais raginimais.
Bendruomenių kūrimas. Socialiniai tinklai neretai primena juodąją skylę, kur pradingsta begalė laiko, o nesibaigiantis naujienų srautas gali išvaryti iš proto. Tad natūralu, kad vartotojai pradeda ieškoti panašius interesus turinčių žmonių ir burtis į bendruomenes. Tam idealiai tinka Facebook grupės, kur įmonės gali komunikuoti asmeniškiau ir atitinkamai sulaukti didesnio tikslinės auditorijos įsitraukimo bei pardavimų.
Vartotojų kuriamas turinys. Žmonės labiau linkę pasitikėti ir pirkti iš kitų žmonių, todėl vartotojų kuriamas (angl. user generated content) turinys prisidės prie didesnio pasitikėjimo jūsų prekės ženklu ir atitinkamai – pardavimų.
LinkedIn laisvėjimas. Vis dažniau LinkedIn platformoje pastebimi laisvesnio, asmeniškesnio pobūdžio įrašai, kuriems, panašu, ir algoritmas tapo palankesnis. Be to, vis plačiau šis socialinis tinklas išnaudojamas darbuotojų ambasadorystei, taip pat žadama, kad netrukus įmonės galės reklamuoti savo darbuotojų įrašus.
Taigi užteks filtrų ir dirbtinumo, atėjo laikas kurti autentišką ir tikslinei auditorijai rezonuojantį turinį.
Jei kilo įkvėpimas padidinti savo prekės ženklo žinomumą, pagerinti komunikaciją ar pardavimus, bet trūksta profesionalių įrankių ar įžvalgų iš šono – mes jums galime padėti, susisiekime.